Get paid for your opinions! Click on the banner above to join Planet Pulse. Its totally free to sign up, and you can earn UNLIMITED. Find out more by visiting PLANET PULSE.

Wednesday, February 13, 2008

Nak tanyer pasal mymode secara Live? kini sudah diaktifkan!!

untuk makluman pembaca blog ini, kini saya telah menyediakan satu laman untuk anda bertanya tentang mymode kepada saya. anda bukan sahaja bertanya melalui borang, tetapi boleh secara live dengan saya.

saya sediakannyer sebab berdasarkan pemerhatian saya, masih ada lagi yang tak mengetahui penggunaan yahoo mesengger. Jadi, anda sekadar klik sahaja, anda terus boleh berbual dengan saya. tapi bukan setiap masa saya boleh online. Ada masa tertentu jer. Anda boleh buat temujanji dengan antar emel pada saya. Saya akan beritau waktu bila saya boleh online..

berikut adalah laman web khas

http://soaljawab.sifuku.com

Semoga ia membantu :)

No comments:

Post a Comment